آنچه باید درباره خدمات ثبت گلسار بدانید

خدمات اداری

حصول اطمینان از صحت و درستی انجام کلیه عملیات اداری و مالی شرکت‌ها از دغدغه‌های مهم و حیاتی صاحبین کسب و کارهاست. ثبت گلسار با استفاده از افراد متخصص، تلاش در ارائه و اجرای کلیه عملیات به صحیح‌ترین شیوه را دارد و در تمام مراحل خدمات، پشتیبان و حافظ منافع شما خواهد بود.

خدمات اداری

مجموعه خدمات اداری در ثبت گلسار

اخذ گواهی دانش بنیان در رشت
خدمات اداری

دریافت گواهی دانش‌ بنیان

 این گواهی یا مجوز به شرکت‌هایی که توانستند محصولی نوآورانه با در نظر گرفتن علوم مختلف در راستای خدمت به جامعه تولید کنند از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری طی بررسی‌های مختلف و موافقت، اعطا می‌شود. برای دریافت این گواهی می‌بایست مطابق قوانین و مصوبه‌ها، پس از درخواست و ثبت‌نام، مدارک عمومی، علمی و فنی محصول را به کمیته نظارت ارائه کرد.

مشاهده مطلب
اخذ مجوز نشان حلال
خدمات اداری

اخذ مجوز نشان حلال

کالاهایی که به کشورهای اسلامی صادر شوند باید نشان حلال را داشته باشند. کالاهایی که دارای مجوز حلال هستند توسط کمیته‌های مشخص از لحاظ علمی و فقهی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مشاهده مطلب
اخذ نشان استاندارد
خدمات اداری

اخذ نشان استاندارد

علامت استاندارد که بیانگر کیفیت و تضمین یک محصول است حاصل مطالعات و بررسی دقیق توسط مراجع ذیصلاح بر روی محصول می‌باشد. اخذ نشان استاندارد مستلزم درخواست و ارائه مدارک مورد نیاز و طی کردن مراحل قانونی می‌باشد.

مشاهده مطلب
اخذ ایران کد
خدمات اداری

دریافت ایران کد در رشت

به منظور شناسایی، کد‌گذاری و طبقه‌بندی یک کالا یا محصول سیستم  ایران‌کد یا نظام ملی طبقه‌بندی و خدمات مشخصه کالا تعبیه شده است. با این کار محصولی که در چرخه بازرگانی کشور مورد معامله قرار می‌گیرد دارای یک شناسنامه و کد منحصر به فرد می‌باشد.

مشاهده مطلب
مشاوره دعاوی بین کارفرما و کارگر در رشت
خدمات اداری

مشاوره دعاوی مابین کارفرما و کارگر در رشت

هرگاه کارگر یا کارفرما خلاف قوانین مندرج در اداره کار و قرارداد فی‌مابین عمل نمایند، طرف مقابل قرارداد می‌تواند طرح دعوا کند. آگاهی نسبت به اصول و قوانین کار جهت اثبات حق می‌تواند از ضررهای احتمالی یا حتمی جلوگیری نماید.

مشاهده مطلب
تنظیم قراردادهای کاری و اداری در رشت
خدمات اداری

مشاوره و تنظیم قراردادهای کاری و اداری در رشت

قرارداد کاری قراردادی است بین کارفرما و کارگر که تنظیم کردن قرارداد کاری نام دارد. به موجب این قرارداد در قبال انجام کاری از سوی کارگر، مزدی از سوی کارفرما پرداخت می‌شود. بندهای قید شده در چنین قراردادی باید مطابق با اصول و قوانین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد.

مشاهده مطلب
طراحی و تدوین طرح توجیهی
خدمات اداری

طراحی و تدوین طرح توجیهی

مطالعات، تحقیق و محاسبات انجام شده بر روی یک ایده که بتواند آن ایده را شرح و معرفی، و امکان‌پذیری انجام یا عدم انجام آن را مشخص نماید طرح توجیهی نام دارد. این کار نیازمند بررسی دقیق و علمی با در نظر گرفتن نکات مرتبط با ایده مشخص می‌باشد.

مشاهده مطلب
اخذ موافقت اصولی و جواز تاسیس
خدمات اداری

اخذ موافقت اصولی و جواز تاسیس

هر گاه شخصی قصد شروع فعالیتی اعم از تجاری، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و … را داشته باشد در ابتدا باید مجوز اولیه آن را از اداره مربوطه دریافت نماید که این مجوز موافقت اصولی یا جواز تاسیس گفته می‌شود.

مشاهده مطلب
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
خدمات اداری

مشاوره اخذ کارت بازرگانی

بازرگانان اعم از حقیقی و حقوقی جهت واردات و صادرات نیاز به مجوزی به نام کارت بازرگانی دارند. دریافت کارت بازرگانی منوط به ثبت دفتر تجاری بازرگان و عضو بودن در اتاق بازرگانی می‌باشد. برای مشاوره جهت اخذ کارت بازرگانی کافی است با ما تماس بگیرید.

مشاهده مطلب