آنچه باید درباره خدمات ثبت گلسار بدانید

خدمات تغییرات شرکت

شرکت ثبت گلسار با ارائه خدمات در زمینه ثبت و اجرای تغییرات شرکتی، خدمات کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل مواردی همچون ثبت افزایش و کاهش سرمایه، تغییر در اساسنامه، تغییر در هیأت مدیره و مدیریت شرکت، انتقال سهام، تغییر محل شرکت و سایر موارد مرتبط با تغییرات شرکت‌ها می‌باشد.
خدمات ثبت شرکت ثبت گلسار

ثبت تغییرات شرکت در رشت

ثبت تغییرات شرکت به معنای ثبت هر گونه تغییر در اطلاعات شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری است. ثبت تغییرات شرکت نیز مانند ثبت خود شرکت الزامی است. این تغییرات می‌تواند شامل تغییر در سرمایه، تغییر در اعضای هیات مدیره، تغییر در آدرس شرکت و موارد دیگر باشد. انجام تغییرات شرکت بدون ثبت رسمی، اعتبار قانونی ندارد. اگر صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم و امضا شده باشد، اما هنوز در سامانه ثبت نشده و در روزنامه رسمی آگهی نگردیده باشد، بانک‌ها و سازمان‌ها و … آن را مورد قبول قرار نخواهند داد. تیم ثبت گلسار تغییرات شرکت در رشت و ثبت شرکت در انزلی را توسط تیمی متخصص و با تجربه با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان برای شما انجام خواهد داد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات شرکت  عبارتند از:

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضای جدید، بازرسان و سهامداران
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضای قدیم و جدید
  • لیست تعداد سهام شرکت و اطلاعات اعضای قدیم و جدید
  • لیست اسامی اشخاصی که دارای حق امضا هستند
  • آدرس و کد پستی محل شرکت
  • لیست سمت و مسئولیت اعضای جدید و قدیم
  • کپی آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • مبلغ سرمایه و ارزش ریالی شرکت
  • کپی برابر اصل کارت پایان خدمت اعضا و بازرسان جدید، در دفاتر اسناد رسمی
  • در صورت نقل و انتقال سهام، ارائه برگه دارایی

مراحل ثبت تغییرات شرکت به طور کلی به این صورت است:

  • تنظیم و امضای صورتجلسه توسط سهامداران/شرکا
  • مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت‌ها آدرس اینترنتی irsherkat.ssaa.ir
  • بارگذاری مدارک مورد نیاز و درج اطلاعات خواسته شده در سامانه فوق
  • ارسال مدارک از طریق پست به اداره ثبت شرکت‌ها
  • پرداخت هزینه های اخذ آگهی تغییرات با مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها
  • پرداخت هزینه انتشار آگهی در روزنامه رسمی یا کثیر الانتشار
  • صدور و انتشار آگهی

مدت زمان ثبت تغییرات شرکت در رشت

در خصوص زمان مورد نیاز برای ثبت تغییرات شرکت در رشت، باید گفت که این زمان بسته به نوع تغییرات اعمال شده و همچنین تعداد صورتجلسات ارائه شده متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در شرکت ثبت گلسار، تعهد می‌دهیم که پس از دریافت مدارک کامل، روند پیگیری برای تغییرات و ثبت شرکت در رشت را از همان روز شروع کنیم.

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه های ثبت تغییرات شرکت در رشت نیز متغیر است و به نوع تغییر و میزان سرمایه شرکت بستگی دارد. در صورت داشتن هرگونه سوال و دریافت مشاوره رایگان، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خدمات تغییرات شرکت

مجموعه خدمات تغییرات شرکت در ثبت گلسار

تبدیل سهام شرکت
خدمات تغییرات شرکت

تبدیل سهام شرکت

سهام شرکت می‌تواند از بی‌نام به بانام و بالعکس تبدیل گردد. تبدیل سهام با تشریفات و طی مراحل قانونی خاص خود قابل انجام و ثبت می‌باشد که این مراحل در تبدیل سهام بی‌نام به با نام و با نام به بی‌نام تفاوت دارد.

مشاهده مطلب
انحلال شرکت
خدمات تغییرات شرکت

ثبت انحلال شرکت در رشت

شرکت‌ها به دلایل اجباری همچون ورشکستگی، اتمام مدت فعالیت یا به دلایل اختیاری همچون عدم تمایل به ادامه فعالیت شرکت می‌توانند منحل شوند.

مشاهده مطلب
ثبت انتقال سهام و سهام الشرکه
خدمات تغییرات شرکت

ثبت انتقال سهام و سهم‌ الشرکه

شریک یا شرکا برای انتقال سهام یا سهم الشرکه پس از تنظیم صلح‌نامه در دفترخانه اسناد رسمی، باید آن تنظیم و ثبت نمایند.

مشاهده مطلب
ثببت صورتجلسه کاهش سرمایه
خدمات تغییرات شرکت

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه در رشت

اعضای شرکت پس از ثبت ممکن است بنابر الزام یا اختیار، اقدام به کاهش سرمایه نمایند. معمولا در زمانی که سرمایه شرکت بیش از حد نیاز باشد، اعضای هیئت مدیره تصمیم به کاهش سرمایه به صورت اختیاری اتخاذ می‌نمایند و توسط هیئت مدیره در مجمع عمومی مطرح می‌گردد و مجمع با توجه به لحاظ نمودن مقررات و شرایط لازم تصمیم‌گیری می‌کند. در کاهش سرمایه اجباری بسته به شرایط به وجود آمده شرکت هیئت مدیره ناچار به کاهش سرمایه می‌گردند. در صورتی که حداقل نیمی از سرمایه شرکت بر اثر زیان وارده از بین رود هیئت مدیره راهی جز کاهش سرمایه یا انحلال شرکت ندارند.

مشاهده مطلب
ثببت افزایش سرمایه در شرکت
خدمات تغییرات شرکت

ثبت افزایش سرمایه شرکت‌ ها

شرکت‌ها پس از ثبت شرکت بنابر الزام یا اختیار، اقدام به تغییر در میزان سهام و سرمایه اعضای شرکت می‌نمایند. افزایش یا هر گونه تغییر در سرمایه پس از تاسیس شرکت، با ثبت و تایید در اساسنامه معتبر است.

مشاهده مطلب
تنظیم و ثبت صورتجلسات
خدمات تغییرات شرکت

ثبت و تنظیم صورتجلسه اداری

صورتجلسه، کلیه تصمیمات و تغییرات اعمال‌شده در جلسات رسمی شرکت را در بر می‌گیرد. در تنظیم صورتجلسه می‌توان تمامی تغییرات اعم از تغییر در اساسنامه، افزایش یا کاهش سرمایه، تغییر نام یا انحلال شرکت و مواردی از این دست را لحاظ کرد.

مشاهده مطلب
تغییر سمت اعضا هیئت مدیره
خدمات تغییرات شرکت

ثبت تغییر سمت اعضای هیئت مدیره در رشت

چنانچه سهامداران یا اعضای شرکت، تصمیم به تغییر حق امضای مجاز داشته باشند، باید طی تشکیل جلسه‌ی هیئت مدیره با حضور اعضای شرکت، موضوع را مطرح و در مجمع عمومی فوق‌العاده نسبت به تغییر سمت، اقدام کنند.

مشاهده مطلب
تغییر اسم شرکت در گیلان و رشت
خدمات تغییرات شرکت

تغییر نام شرکت در رشت

چنانچه شرکتی پس از انتخاب نام و ثبت شرکت، بنا بر دلایلی موجه تصمیم به تغییر نام شرکت بگیرد، می‌تواند با رعایت قوانین و مقررات، نسبت به تغییر نام شرکت اقدام کند. طبیعتأ این کار همچون ابتدای ثبت‌نام، مستلزم مدت زمان چند روزه و تایید اداره‌ی ثبت خواهد بود.

مشاهده مطلب
تغییر موضوع فعالیت شرکت
خدمات تغییرات شرکت

تغییر موضوع فعالیت شرکت در رشت

موضوع شرکت نمایانگر هدف فعالیت شرکت است و چنانچه اعضای شرکت پس از بررسی، به این نتیجه برسند که موضوع فعالیت باید تغییر کند، با تشکیل مجمعی از سهامداران اقدام به تغییر فعالیت شرکت خواهند کرد.

مشاهده مطلب
تغییر آدرس دفتر مرکزی یا شعبه
خدمات تغییرات شرکت

تغییر آدرس شعبه یا دفتر مرکزی شرکت

کلیه شرکت‌ها اعم از تجاری و غیرتجاری با هر گونه فعالیتی، پیرو ثبت شرکت و یا پس از گذشت مدت زمانی از فعالیت، چنانچه بنا به جبر یا اختیار در صدد تغییر آدرس باشند، ملزم به ثبت آخرین تغییرات و به‌روزرسانی اطلاعات در اداره ثبت شرکت‌ها خواهند بود.

مشاهده مطلب

جهت مشاوره آنلاین همین حالا تماس بگیرید!

مجموعه ثبت گلسار برای ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان عزیز بستری قوی برای پشتیبانی و ارائه مشاوره فراهم کرده است شما می‌توانید در هر مرحله با مشاوران ثبت گلسار در ارتباط بوده تا تمام ابهامات و مشکلاتتان برطرف شود.